مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-30سياسي

فارس من| تقدیر از خادمان حسینیه معلی


«حسینیه معلی» یکی از ویژه برنامه های رسانه ملی در ایام عزاداری ماه محرم است، برنامه ای که مورد قبول و توجه مخاطبان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، معمولاً ویژه برنامه های سیما در مناسب های مختلف مورد توجه مخاطب قرار گرفته و مورد قبول و یا نقد قرار می گیرند، چندی پیش بود که برنامه محفل به عنوان برنامه قرآنی ایام ماه مبارک رمضان پخش و مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

حسینیه معلی هم یکی از این برنامه ها است که فصل اول آن به عنوان ویژه برنامه محرمی شبکه 3 سیما در سال 1401 با اجرای حامد سلطانی و کارشناسی مداحانی چون سیدمجید بنی فاطمه، مهدی رسولی، سعید حدادیان و محمد صمیمی روی آنتن رفت.

فصل دوم این برنامه محرم امسال و با تغییری در ترکیب اجرا ساخته شد، نجم الدین شریعتی جایگزین حامد سلطانی شد و از طرفی هم عبدالرضا هلالی و میثم مطیعی بجای سعید حدادیان و محمد صمیمی به ترکیب کارشناسان اضافه شدند.

این فصل از حسینیه معلی مورد توجه منتقدان قرار گرفته و مصطفی محمودی کارشناس سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود درباره این برنامه نوشته است: به نظرم فصل چهارم برنامه حسینیه معلی واجد استانداردهای یک برنامه حرفه ای و جذاب تلویزیونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تقدیر از خادمان حسینیه معلی

فارس من| تقدیر از خادمان حسینیه معلی